Iniciar sesión

Usuario *
Contraseña *
Recordarme

Create an account

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Name *
Usuario *
Contraseña *
Verify password *
Email *
Verify email *
Captcha *
Reload Captcha

Polideportivo

ORIOL FERRAN El sènior masculí del Sabadell RC va trencar la ratxa de jornades consecutives invicte a casa dels Cocodrils RC. Els de Fran González…
Les Valquíries van acomiadar-se de la temporada al disputar l’últim partit de l’any. L’equip format per la fusió d’equips de Begues i Sabadell, van caure…
Les Valquíries, fusió d’equips sèniors femenins de Sabadell i Begues, van tornar a caure aquest passat cap de setmana contra les noies de l’ARV-FC Barcelona.…
La lliga no para pel Sabadell RC que jugarà el pròxim cap de setmana contra el filial del Buc de Barcelona a La Roureda (18h).…
El balonmano sabadellense está muy presente en este 2019. De entrada, el joven valor Aleix Gómez está participando por primera vez con la selección española…
El OAR Gràcia puso punto y final a los actos del 65 aniversario de la entidad con un broche de oro. La presencia de la…
En Segunda Femenina, el FS Sabadell Femení CDN venció por 4-0 al Torrent de Valencia en el primer triunfo de la temporada. Justo premio al…
David de la Cruz comenzó su andadura del 2018 tras su fichaje por el mejor equipo del mundo, el Team Sky de Chris Froome. El…
Histórico. La sabadellense Emma García (CNS) ha obtenido su primera medalla internacional con la selección española júnior en el Europeo disputado en Belgrado (Serbia). Emma…
Enorme. El ciclista sabadellense David de la Cruz venció en la tercera etapa de la Vuelta al País Vasco y de paso se colocó como…
Página 1 de 2

Ultimos Tweets

La crónica https://t.co/9jG5zzAb3c @LUDatletico 3 @CESabadell 1. Se necesita un Revulsivo. De nada sirve dominar s… https://t.co/BBVb7me5Hs
RT @jordipressweb: El @ceSabadell necesita un revulsivo tras tocar fondo en Valencia (3-1) via @jordipress https://t.co/1N9rCnN8T5 vía @tri…
@lhermoso_ Estuve hace 10 años y es una de las más grandes lecciones de historia que se pueden ver para no repetirs… https://t.co/C46qo0ltgJ
Follow Jordi Sánchez Nieto on Twitter